fredag 25 september 2009

min blogg två år o fem månader

min blogg är just nu två år o fem månader gammal kulkul
vad tiden går fort jag har bloggat när jag var 13 år då ojoj
vad roligt men vad gör alla?? och har gjort i dag? i skolan kanske eller dom som är hemma o är sjuk eller jobbar....
själv så sov jag till kl 8 och då var mamma o pappa hemma oxå men jag fick skjuts av pappa sen skulle han till jobbet mamma har ont i öronen och kan inte jobba eller hon kan men hon jobbar med att göra mat till gamla o tanter o gubbar utan tänder det är för att mamma har ju ont som jag sa i öronen det är för tanterna o gubbarna blalalalala pratar för mycket nej men hon har haft ont i öronen men hon ska till jobbet snart tror jag?? men hon hör bättre nu än förut och i skolan har jag haft film drömkåken såg vi och sen så hade vi 8 sidor en tidnig som vi läser i alltid och så hade vi jumpa ute i skogen vi hade kontroll eller vad det heter NU igen sen mat då åt vi köttbullar och sån där brunsås det är gött men det och potatis göttgött och sen hade vi rast,
sen hade vi träsjöjd sista timmen till kvart i 2 eller nåt sånt och sen upp och hämta mina saker och sen hem och ätligen fredag

Inga kommentarer: