fredag 4 december 2009

nu är det fredas myss

hejhejhej!! i dag så hade jag praktik på verksta med 9 killar o en tjej det var jag ensam med alla killar men det gick ju....bra vad jag ska vara där nästa vecka oxå själv så har jag inte gjort så mycket i dag!! men i dag så ska jag o mamma ha mysss med mina två katter pappa är med jobbet på julbord så det blir en mor o dotter kväll och jag tror att skrållan o plumpen ska se oxå på teve eller ?? nej men dom kommer sova eller så är dom med jag vet inte :) i går hade min bästa bästa kompis jennie varit på min praktik plats hon besökte i och hon kommer nästa vecka på onsdag ska bli kul alla grabbarna är så busiga med mig dom skämtar hela tiden det är ju kul men ja jag vet inte? men mamma o jag ska äta sallad o se på idol sen vet jag inte sen kommer väll vi kolla på en film den heter morgan pålsson-världsrepoter i morgorn kommer min kusin hit kanske kanske dom har sagt så men vet inte än men jag hoppas!!! jag vet inte vad jag ska säga mer?? puss o ha det gött och
ha en trevlig fredag kväll alla

Inga kommentarer: