torsdag 27 maj 2010

bästa bästa bästa eller näst "bästa"

tjooooooooooohej :) hoppas ni mår toppen jag mår toppen.
i dag har jag varit i skolan och det är den bästa dagen asså jag kommer sakna den dagen<3
jag träffade några på bussen och det är gamla lärare när jag gick i kassmyraskolan.
sen så var jag nere i tumba staionen.. och väntade på lärarna o kompisarna jag var där sen kom Carina, och Victoria sen. så stog katrin med några i tvåan vi går ju i nian och vi fick ha en heldag med dom småttingarna :) först fick jag o carina hälsa på dom och dom hälsade med oss och sa hej jag heter typ sara eller nått sånt.
och det var många som var där så vi gick o hälsade sen kom victoria o då sa vi att du måste hälsa på varenda unge.

sen kom Eivor våran lärare sen stack vi i väg till tåget väntade dära, på tåget egentligen skulle vi ha flera från våran klass men nej dom är sjuka dom som var sjuka är Riro Anett, Ahemt Muarrem och många flera. men jag ska inte prata om det sen kom tåget vi gick på tåget och satte oss sen satt vi där en lång stund jag lyssnade på musik i min iphone o carina i sin mobil. sen gick vi av efter den långa stunden sen tog vi tåget igen för det var nått fel på det tåget vi åkte och sen så åkte vi till solna där vi tog bussen så jag o carina och victoria fick ta en var sin unge att hålla i handen och vi gick till buss staionen och väntade där vi fick vänta på 3 bussar vi pratade o pratade o pratade med dom små och till sist så kom bussen vi gick på sen åkte vi några staioner och sen var vi framme vi gick av och sen gick vi, genom bron och vi gick lite till sen var vi där och vi åt våran matsäck och sen när vi hade ätit klart så gick vi lite till och vi gick till gamla ruiner som finns.

dära och sen klättrade vi ner för en stge där och gick runt och hit och dit ja ni vet vad ja menar det skulle vara en föreställning precis där vi går! sen gick vi upp och skulle kolla på slottet där drottningen victoria ska bo men tyvärr så hann dom stänga grinden för oss :( aja sen gick vi tillbacka och åkte hem och vi åkte först bussen sen allt sånt sen tog vi tåget och vi lekte lite på tågperrongen men inga såna faliga lekar och sen kom tåget och vi gick på. och sen pratade vi på tåget jag med sara o dom små sen visade jag en bild på mina katter efter en stund så tog jag bort eller inte bort men tog ner och ville göra nått sen tog jag ett katt piano och ska visa hur det funkar.
och sen ville sara prova o hon kunde spela blinka lilla sjärna där. och sne ville tilda sen och sen tog jag bowling o då ville tilda spela och sen och sen undrade grabbara där bakom oss o sa var är det för nått sen började dom hålla på o säga oh får jag spela? jag sa det klart alla får spela o dom fick. och dom typ hoppade på mig eller ja dom ville ju se när dom spelar typ eller vad man ska säga och sen så var vi framme tilda ville hålla i min hand o sara bara tog min hand sen gick vi där upp i tåg perrongen och sen sa vi hejdå o dom sa nej gå inte gå inte och nu är det slut hoppas ni orkar läsa detta inlägg

Inga kommentarer: