torsdag 17 juni 2010

ett blogg inlägg!!

tjo jag vet inte riktigt vad jag ska skriva,
men. i går på skolavslutningen så sjöng jag med några från min klass dom heter riro Victoria,Carina och vi hade 9D som backup kör eller vsd man ska säga och dom sjöng stog bakom oss vi stog framför som artister och sjöng 6 låtar och efter när vi hade sjungit klart så visslar några från publiken och lena musik läraren hon försökte få stop på men dom skrek o gav oss applåder och vi bockade jag carina riro och viccan men 9D glömde visst och bocka men aja sen fick vi betyg sättning och när rektorn roppade upp 9A sen 9B OCH SEN 9d sen kommer 9e då kommer vi upp hon roppade upp alla och mig jannica dahlström då så klappade alla händerna o skrek typ sen så började våran klass eller ja visa i vårat arbetslag från 7 till 8 dom grät så mkt att jag slutar o för jag går ju i 9:an japp så såg det ut sen när jag åkte hem så fick jag massa med presenter blommor pengar, massor av pengar och nu ska jag dra men kolla denna fina bilden på vi fyra som står längst fram och dom back hejdå glad sommar ha det bra så syns vi senare

Inga kommentarer: