onsdag 15 december 2010

I'm happy

Hej i dag så har jag inte gjort så mycket varit i skolan,
dt var faktisktroligt i dag vi hade dans. och efter dansen så hade vi fortfarande dans men. vi tränade på våran föreställning det var jätte kul tycker jag, och i tisdas så vart det fest i skolan julfest som ni fick se bilder och i morgorn blir det också fest och på fredag fest fest fest men det är för att det är snart jul lov det är på fredag sista dagen så vi har fest, jul feat sen så slutade vi och träna då fick vi gå hem för det var slut och allt sånt, då åkte jag och min kompis till tumba vi väntade på tumba bussen i norsborg sen åkte vi och efter det så var vi tumba... och då sprang vi för att vi såg bussen men vi orkade inte springa så mycket men sen åkte den, vi fick vänta på nästa buss som kom 17:17 sen kom den vi gick på den, och sen kom min bror
Kristian gick på den bussen som vi tog sen sa vi hej eller jag sa det och han sa hej tillbaka sen pratade vi, och jag undrade om Camilla hur hon mår det är hans tjej han sa hon mår bra och allt det där sen skulle jag av vid kassmyra jag kramade både min kompis och min bror sen gick jag av och nu är man hemma och lyssnar i spotify ni får ha det så bra så syns vi i morgon...
/jannica juste nästa fredag så är det redan julafton det är så galet :)

Inga kommentarer: