söndag 3 juli 2011

detta fick jag på min födelsedag

                                  hej  detta fick jag från alla filmerna från mamma och pappa och katterna <3tack ska ni ha  sen fick jag en klocka av min bror kristian och Camilla tack ska ni ha <3 sen fick jag  den dära väskan av min sötisen <3 som heter Olivia som är min kompis efter det så fick jag först en 20 lapp av min andra bror Janne han ville skoja med mig först så han gav mig en 20:a och jag gjorde en rolig  min jag ba  WHAT och sen fick jag en 500 lapp :)  och jag fick pengar av mamma och pappa och en 100 lapp av morfar som jag glömde ta kort på :( sen hade jag fått pengar på mitt kort på banken typ av farmor och farfar  jag hade ju en krona först sen fick jag en 500 lapp av dom så jag nu har jag 1,200 men sen vann jag på trisslott 75 och jag mamma pappa Janne fia  och olivia grillade och åt god mat muuuuumms <3ska visa mera bilder om jag får av dom andra mamma tog bilder på och jag fick en ny webbcam  oxå :)hennes kamra
.ps klicka på bilden så den blir större om ni vill puss och kram <3

Inga kommentarer: