måndag 14 november 2011

True talent finalen 2011-11-13

Hej i fredags träffade jag Olivia, vi hade as kul vi kollade på gamla e.m.d. Klipp och olika filmer på youtube vi va inne på fb
Men nästa dag (Lördag) då åkte vi in till södermalm och gick runt där vi hade så jäkla kul när vi va där, efter vi va där så gick vi in till en affär för jag skulle köpa en cola och en macka hon köpte snickers Eller vad det nu hette jag kommer inte ihåg men det va godis iallafall, sen åkte vi hem jag och Olivia tävlade på True Talent men vi vann inget nästa dag (söndag) jag och Olivia åker in till True Talent vi gick in vi satt oss på våra platser mattias kom in lite försent in Mattias i emd då Och nu kommer det bilder så här såg det ut Danny sa mkt men vill Inte ta upp det på bloggen, han är lika fin snäll trevlig som vanligt det va kul att träffa alla deltagare men hann inte ta kort med alla sen träffade man matte och tog bild så snäll <3

Inga kommentarer: