söndag 18 december 2011

katarina kyrka

hej i dag har man träffat mina två sötisar Olivia och Danny
 jag och Olivia vandrade runt på stan. vi hade jätte roligt
 Mattias va där och Erik dom sjöng två låtar alone och välkommen hem  synd att man inte hann träffa mattias och Erik när de va slut Men vi träffade Danny  på söder när vi gick eller ja när vi skulle åka hem så kom han gående där. han fick sen present som jag gav honom haha gull unge  han som vill öppna men han får vänta  att öppna haha  så söt sen fick vi en kram på dagen sen en på kvällen när jag och Olivia skulle åka hem så kom han ju. Gående där och då fick vi en kram  och jag sa så här hälsa Erik och Matte
och det skulle han också här kommer det två bilder  sen tog jag en bild när danny sjöng men den blev inte så bra så jag kan inte lägga upp den.

Inga kommentarer: