måndag 28 maj 2012

hade världens bästa helg

Hej i  helgen hade jag världens bästa helg först, fyllde min bror 25 år  eller ja han skulle fylla 25 igår men det blev en fest, innan vi åt god mat och  hade jättekul. Sen igår hade jag, och min kompis dans. För vi tränar till elevshowen den 10 juni  som jag skrev förut, i bloggen. Men aja hur som helst igår så dansade vi ju.  Sen efter det så stack vi till grönan för att se Danny  Sean Banan och andra artister, på childhood dagen, sen efter det så träffade vi dom, och  dom signerade. vid ett staket, eller  vad det nu hette. så min arm blev mosad  och jag fick ont.
Men hur som helst va dagen bra sen köpte jag en heliumballong.  För jag vill göra med rösten,
 eller vad man nu ska säga haha. sen åkte vi hem jag till mig och hon till sig. men jag ska visa filmer och bilder men jag måste ladda upp dom på youtube, just det  nu kan ni gilla min blogg på fb http://www.facebook.com/jannica.d

Inga kommentarer: