söndag 3 juni 2012

Sista gången på dansen

Hej idag så var, det sista gången på dansen.
Men jag kommer ju dansa mer, men det va ju sista gången att träna till elevshowen, förlåt att jag tjatar om elevshowen. Men är så himla taggad och snart fyller man år också yeeah säger man till det. Haha men aja, nästa söndag då smäller det. Och sen om två veckor tror jag då blir det födelsedagsfest, för min pappas åh kommer ej ihåg vem men han fyller 60 år, och då kommer Jocke, Camilla, och min kusin och några till så det längtar jag till också men nu måste jag sova godnatt ses imorgon

Just det imorgon ska man till tandläkaren, då ska jag få tandställning underkäken, så jag kommer få vara ledig från skolan eftersom jag ska vara hos tandläkaren väldigt tidigt. Men ska sova nu godnatt igen

Inga kommentarer: