tisdag 18 juni 2013

rixfmfestival 2013-06-16

hej i förrgår var jag och min kompis på rixfm festival 2013 och det va galet kul, men det va tråkigt att det regnade och haglade ner. men det va soligt också men sen kom det regn och hagel så det va fram och tillbaka  hela tiden men när danny kom så så slutade det regna när han skulle sjunga todo el mundo och då kom det sol. och det va det hela tiden, och han ville ha lite hjälp från publiken att sjunga ohohohoho typ  men det hindrade inte oss vi stod där och skrek och  sjöng med. och va glada ändå vi vaknade klockan 6 på morgonen. sen åt vi typ en snabb frukost eller vad man nu ska säga. Sen
gick vi iväg till bussen först. Vi glömde bort att det va söndag så då råkade vi kolla på  måndagar till fredagar tiderna på busstabellen. då kom vi på aa men  juste. det är ju söndag idag så då gick vi istället för  bussen skulle typ komma kl 8 eller vad det nu va då gick vi  hela vägen till tumba. sen tog vi tåget in till stan sen  var vi framme och klockan var  typ 8 då och dom hade inte fixat till alla saker som dom ska ha på scenen, och vi gick fram och tillbaka  för att kolla lite, sen  till och med artisterna hade inte kommit verkar det som. så tidigt var vi där haha sen  så var vi tvungna att passa våra platser,. så  när hon skulle köpa McDonalds så fick jag passa hennes plats för vi  stod längst fram.  men åt sidan då.  och sen när hon kom så köpte jag  jag var tvungen och springa iväg dit till McDonalds för att  det inte skulle mera folk. dit till platsen där folk står så då sprang jag det fortaste jag kunde så här sa jag när jag kom fram hej  jag vill gärna ha cheeseburgare  cola och pommes då sa hon ska du äta här då tog hon fram en bricka men jag sa nej jag ska ta med då frågade hon igen nej jag ska ta med, sa jag sen fick en kille som jobbar där då sa jag till honom att jag ska ta med  då sa han okej. hon ska ta med sen fick jag springa tilllbaka igen där hon var då såg jag  att det hade kommit lite folk, men inte så så att det skulle vara omöjligt att komma fram. det var signering och vi ville egentligen gå på det. och träffa danny, men om vi skulle göra det. så tar folk våra platser. och det ville vi inte för då skulle, vi vara typ längstbak när dom började i början innan men dom hade genrep när andra skulle signera, sen när alla hade signerat klart  så började det  16:00   så ni kan ju fatta att det va lite jobbigt att vakna så tidigt, men det var det värt. Sen  nu har jag typ pajat min hals xD men det var ändå värt. men när allt va slut så träffade vi dannys dansare och dom känner jag och min kompis  det va sjukt kul att träffa dom. men fick inte träffa danny vi ville verkligen träffa han. för jag skulle ge han en present,  men men det kommer allsång på skansen då är han med. och på sommarkrysset är han, med så då kan jag ge honom det :)  på allsång på skansen        nu kommer det bilder ps om ni vill kolla på filmerna  som jag har lagt upp kolla på Youtube sök jannica dahlström för att kolla
de har inte börjat fixa i ordning så mkt 

nu vart det klart. men det är långt tid kvar tills det börjar

olly murs på genrepet 

danny saucedo

danny saucedo, där han ville att man skulle ta kort och lägga upp det på instragram för det var typ en tävling. den som har den bästa bilden  och vinner får en shotout och han följer den personen i evigheter 

danny och hans dansare 

dannys dansare genrepar när danny signerar 
finaste 

Inga kommentarer: