fredag 1 augusti 2014

1 augusti

Idag har jag tagit en långpromenad, för gick jag och handlade en glass som heter  calippo med smak av bubbelgum och så köpte jag sean banans polly sen så gick jag, till min gamla skola kassmyraskolan sen. Efter det så   Gick jag till en lekpark och så tog jag det lugnt. Sen gick jag igenom en skog som kassmyraskolan har. Efter det så gick jag till en annan park, och där fanns det en sjö kommer ej ihåg vad den sjön heter men aja sen hade jag en livestream på yevvo och sen gick jag hem och när jag gick hem  så var det två tjejer som frågade filmar du? Och då sa jag ja  jag filmar då sa en av dom varför då? Jag: gör ett blogginlägg  och det kändes som  dom följde efter mig  haha  men det gjorde dom inte sen var jag hemma  hoppas ni har haft en bra dag :) 


Inga kommentarer: