lördag 15 november 2014

Julmarknad

Idag var det julmarknad på mitt jobb, vi sålde jättebra med kakor och godis :) och jag tyckte det var sjukt kul. Jag tog bilder igåroch en idag  hur det såg ut där nere på plan 1 plan 2 jag som pyntar julgranen, jag träffade  chris en som jag känner sen träffade jag en annan som jag kände. Och det var en dam som har jobbat i kassmyraskolan och  hon var ju  med sin familj hos oss då och kollade då kände hon inte igen mig. Men när jag fick iväg när hon kollade efter en vit kjol  så gick jag fram och sa. Hej hur mår du då sa hon bra själv då sa jag samma sak sen sa jag jaf känner igen dig du har väl jobbat i kassmyra och det var hon också. Så det var ju kul :) att träffa en gammal lärare.  Sen kom mamma och pappa med dom så var det Tommy. En som har hållt i mig när jag var en bebis  så det var kul.

Inga kommentarer: