söndag 22 februari 2015

Igår


Hej igår var jag  med min kompis, vi gick på bio men först visste vi inte vilken biograf vi skulle till eftersom vi kollade på tiderna när filmerna skulle börja. Så först gick/åkte vi till Hötorget  och då kollade vi på tiderna men det var inte så himla bra tider tyckte vi så då åkte vi. Vidare till medborgarplatsens biograf och där var det typ samma tider men vi tog den  biografen ändå men innan så fikade vi där vid biografen efterdom filme skulle börja 17:30 och vi kom typ dit 15:00 eller 16:00 tror jag  och då sa jag till henne men vi kan ju fika innan och det gjorde vi. 
Efter vi hade ätit så vilade vi lite. Och då sa jag vi går när kl är 16:15 eftersom filmen börjar 17:30  och vi kom typ vid 16:30  när vi var framme typ tror jag att det var  vi kollade på en film som heter cirkeln och den var sjukt bra tyckte vi. Den här bilden är från bion fast på reklam då innan filmen började det var typ helt fullsatt där på bion eftersom det var biopremiär den 18 feb och igår var det 21 feb 
  

Och Imorgon ska jag jobba så det ska bli kul 

Inga kommentarer: