måndag 1 juni 2015

Sommarlunch med jobbet+ stan



Hej idag  försovde jag mig men jag vet inte riktigt hur jag kunde göra det för jag ställde kl som vanligt. Men på något sätt så hörde jag inte men aja idag har jag varit på sommarlunch  med jobbet. Vi åt tillsammans på jobbet. Inte ute på  restaurang. Sen  så sjöng vi lite tillsammans  åt god mat hade tävling, det var en musiktävling och det kändes lite som så ska det låta. Och  doobidoo man skulle ställa sig upp om man kunde typ texten på en låt eller gissa vad det är för en låt. Det var sjukt kul och mysigt. Och jag visste en låt  eller jag visste ju flera låtar men det var en låt som är Måns Zelmerlöws låt heroes  och den var översatt till svenska så skulle man sjunga låten och jag ställde mig upp men det var inga andra som gjorde det i mitt lag.  Så då fick ett annat lag. Svara/sjunga på låten. Sen så slutade jag jobbet åkte direkt in till stan. För jag ville det.  Men nu kommer det bilder på jobbet åt vi   kycklingsallad och rostade brödkrutonger. Sen till efterrätt så var det  så fick man bullar kaffe/te  
Bullar 


En bild på mig på jobbet när jag hade peruk 
När jag var inne i stan så hälsade jag på stylist Bobby som är känd, det var roligt att hälsa på honom  sen så fikade jag på expressohouse. I skrapan på Södermalm 
Jordgubbspaj med vit choklad  och en frapino  
Sen så åkte jag hem,  väntade på pendeln  sen så kom pendeln åkte till Tumba sen gick jag istället för jag tog bussen 

Inga kommentarer: