lördag 22 december 2018

Träffade min syssling ❤️

Hej idag träffade man sin syssling  vi hade sjukt kul, vi gjorde en massa saker 

                   Vi shoppade lite vi gick runt i Tumba centrum  och sen. Så åkte vi hem till mig vi hade live på TikTok på min sida och vi kollade på gamla videos som vi har gjort själva  på youtube vi kollade på mina gamla först sen kollade vi på hennes, vi har till och med vloggat hela dagen!!  Det var sjukt kul. Att vlogga, sen redigerade jag hela videon Och hon ville vara med och hjälpa till men att redigera men hur som helst men efter så då spelar vi med m.m  sen fick hon åka hem jag började nästan gråta och hon med 

Men hur som helst längtar jag till julafton tänk att. Imorgon är det den 23 och det  uppesittarkväll på bingolotto herregud vad tiden går snabbt  tänk att nästa år blir man 25  😱❤️Tycker det är roligt att tiden går fort men samtidigt  inte  nu kommer det bilder




Inga kommentarer: