söndag 3 januari 2010

jag har sätt alla skrivit

hej jag vill göra en frågesport hära Vågar du stå för att du är ett äkta E.M.D- fan?






Vad skulle du göra om….



1. Mattias börjar klä av sig framför dig?
bli paff men le åt honom

2.Erik frågar om ni skulle gifta er?
hmm?? låt mig se

3.Danny kommer in till ditt klassrum och skriker: Vill du gå och äta lunch med mej?
Jaaa, hgelt klart

4.Erik frågar om du vill klippa hans tånaglar!
ehhh är det sant?? ja tack gärna men ta mina sen

5.Mattias frågar om du vill dansa med han!
Jaaa jag vill dansa med dig sötis

6.Du krockar med Danny och han frågar om du vill ligga o mysa med han i din soffa!
Ja,tack gärna

7.Erik frågar efter ditt mobil nummer
jaaa

8. Mattias frågar om du vill följa med han upp till sitt hotellrum!
Självklart, utan tvekan

9. Du märker att du är gravid och Erik är pappan, vad gör du?
Bli svinglad o berätta det för honom o säga att detta barn ska VI ha

10. Danny frågade dig om han fick måla dina naglar
hmm låt mig se jaaa gör de

11. Mattias hade skrivit en låt om dig
Börjat böla o pussa på honom

12.Erik skulle kyss dej
Absolut, jag skulle kyssa honom tillbaka

13. Danny frågade om du ville köpa knark av han
eeh, neeej danny det är jätte faligt fyyy

Inga kommentarer: