lördag 9 januari 2010

nu var det lite länge sen


hej alla såg lets dance super bra pogram och david mattias andréasson ägde hela dansgolvet dom var super bra alla men matte var bäst så är det....
och jag älskar bara den mannen vet att de låter knäppt-
menmen så är de jag tänkte nannna nu mamma & pappa sover på varsin soffa
i hallen XD nej men i vardasrumet i går fick vi två gånger strömavbrott
när lets dance började men....tur att vi han se sen när den var tillbacka jag vart glad sen när jag skulle sitta vid datorn lite så vart det strömaavbrott inte kul..
men nu har det klarat sig jag är glad att det inte var när mattias o cissi dansade pust** men nu ska jag nanna här kommer det en bild på sötnosen mattias hahaha älskar den där rosetten på huvudet så gullig... aja men puss på er alla

1 kommentar:

samilla sa...

LETS DANCE ÄÄÄÄÄGER!
MATTE ÄÄÄÄGER<333
tack för att du kollade in min blogg!