onsdag 17 februari 2010

svar på era frågor

Jossa sa...
Mina frågor:
1. Om inte EMD fanns vem skulle du älska då?
2. Varför gillar du just RoomService killarna?
3. Har du någon favorit av Jonnie och Mattias i roomservice?

1. oj den var svår men ska försöka svara på den om inte emd fanns
då skulle jag älska martin timell fast jag gör inte det men aja

2. varför jag gillar just roomservie
jo det är för mamma sa detta skulle du o pappa tycka om
sen så kolla jag då
3 japp jag har båda två som favoriter



Anonym sa...
Linda:

Hmmm. Fan vad svårt............ Om EMD skulle splitras vad skulle du har gjort då?
om dom skulle splitras så skulle jag gapa o skrika neeeeeeeeeeeeej det får inte vara sant





Sandra sa...
Vet du vem Justin Bieber är? om inte, då måste du lyssna på hans musik och säga vad du tycker! han är helt fantastisk! ;)här är en länk till hans

nej tyvärr så vet jag inte vem det är tack att du länkade






Anonym sa...
hejhej detta är mina frågor:

1. Hur många gånger har du träffat EMD? :P

2. Vilken del av Sverige bor du? :P

Tack för mig!

jag har träffat emd på grönan första gången den 10 juni 09
sen har jag bara sätt dom live och jag kunde inte gå upp o snacka med dom
för det var för många folk
vilken del jag bor i sverige det är i botkyrka komun


samilla sa...
HEJ!
vad är det bästa du vet att göra på fritiden?


varför?
hmm jag gick på cirkus cikör förut men nu har jag slutat i jag tyckte det var bäst på fridtiden




olivia sa...
vilken eller vilka utlänska artister skulle du vilja träffa o har du träffat nån utlänsk artist? :)
hmm svår fråga men jag svarar dom jag vill träffa är

1 celin dion
många många fler men jag har träffat en hårdrocks grupp som heter lordi
och dom var inne i globen inte den där stora men den där lilla och det var 2006

Inga kommentarer: