tisdag 9 mars 2010

fridrotts dag på skolan jaha hm

hej är super trött från skolan.

vi har haft fridrotts dag det var så jävla kul

vi fick göra många akveteter typ vara i skolan och ha utomhus lekar o det tog jag lätt det fanns gå promenad till lida med hundar och massor av annat men vi åker ju, på utflykt massor så jag ville stanna hemma i skolan....Och kl 9 samlades alla till och med dom andra klasserna! sen lekte vi en lek som heter flaggan som jag inte har gjort någon gång och det var jävligt kul att lära sig ny lek sen spelade vi fotboll ända tills lunchen.... kl 11 åt vi sen spelade vi mera fotboll sen så skulle vi spela brändboll fast efter när vi hade spelat klart det var jämn match det stog 9 9 sen sa läraren snart slut o det vart inget mål,neb sen gjorde jag mål mellan bena på tre killar från det andra laget som stog på led så att målvakten inte såg typ så gjorde jag mellan dom sen mååååååååååååååååååååååål sen vann vi och jag fick en boll på huvudet dom sa akta men jag han inte akta så jag ramla ner jag var ju inte beredd på att bollen kom! och då kolla alla på mig o alla ville hjälpa mig upp men jag gick upp snabbt och sa det är lungt det är lungt typ 3 gånger snabbt och min lärare katrin sa ta det lungt det var ju hon som gjorde vinnar målet och vad hände? alla skratta för mkt sen vann mitt lag på bränboll oxå så jag har en sjukt jobbig träningsvärk....men det var ju värt att springa efter fotbollen och mkt mera

så var min dag hoppas din dag vart hur bra som helst vi delade upp oss 9 b 9 a 9 e och sen några från 8 men jag går i 9e kommer sakna den där roliga dagen aja det kanske kommer mera vem vet? så nu ska jag tagga ner lite med mitt bloggandet ett tag men kommer tillbacka i morgorn pussssssss på er alla som läser

Inga kommentarer: