tisdag 23 mars 2010

vad alla har varit duma mot varandra

hej hej i skolan ojojoj alla har varit arga på varandra.
jag har varit arg på min bästis som heter jennie en annan jennie som kanske.....inte ni känner igen
det finns många jenniesar eller vad man ska säga hon o jag har bråkat sen kommer en tjej som heter carina sen en tjej som heter amanda... amanda o carina ville skydda jennie för mig
blA BLA men sen har det fixat sig så är jag jennie vänner igen det började i går på msn
vi var lediga då hållde hon skriva duma saker sen har det hänt massa saker mellan mina vänner som heter victoira och anette... med två killar ahmet och fredde för dom ville sitta vid datorn.
men vican och anette ville sitta där så hållde killarna på fast vi har 5 datorer så bråkar dom ändå
snälla man ska vara glada över man har 5 eller ja inte så menar jag,men nästan så i dag så var det väldigt bråk dag o det men puss nu

Inga kommentarer: