måndag 2 augusti 2010

jobbig dag/natt

hej nu undrar ni säkert vart alla låtarna.
i min blogg är dom är borta för jag orkade inte ha den!
för att... jag tänkte lägga upp klipp och såna saker så då måste man pausa låtarna
typ hela tiden i dag har jag inte gjort så mkt har sovit ätit, mat och sånt man gör
heheh jag har varit inne på facebook, msn och andra saker och sen är jag lite arg på mig själv. för att jag skulle föra ner några låtar på min iphone och det gick jätte dåligt jag kan ju men. ja ni kanske vet vad jag menar så jag fick vänta as länge tills batterierna tog slut sen japp nu är dom slut så vi ska kolla i morgorn
om det inte funkar igen då får man lämna in den och om inte dom kan då får man helt enkelt köpa en ny om inte den funkar, men jag hoppas hoppas att den ska funka igen! för detta är inte kul och sen har jag kollat på stockholm arlanda när EMD är med
men nu puss och godnatt

Inga kommentarer: