fredag 27 augusti 2010

rolig skoldag

Hej alla glada bloggare och läsare, i dag skulle jag
och riro till skolan... vi skulle åka bussen 138 till hallunda.
Men! det stog ej trafik och vi gick på den bussen och frågde om det var till hallunda och, det var de! men jag glömde om det var 138 v åkte en ganska lång bit

sen så såg vi att vi åker en annan väg o det är samma väg som förut och vi bara jaha oh nej! ska vi, kommer bli försenad men nejnej det vart vi inte sen hände det inte så mycket. sen skulle vi ha musik med Hans muskläraren ensam men jag o riro fick komma med han då sa jag när vi springer hahah det känns som fångarna på "fortet" för vi sprang till musiksalen typ Hans sa hahah du är rolig du och sen sjöng riro under ytan ensam och sen jag men jag behövde lite hjälp att komma i gång kan man säga. även om jag hadde texten och det men sen gick det bra sen gick jag o riro till caféet för jag ville köpa en kaffe till mig som kostade bara 3 kr för att jag skulle bli pigg och sen åt vi mat eller inte på ängång men lite senare sen läste lisa våran lärare, i taket lysser sjärnorna sen åt vi mat och sen kl 12 slutade vi efter maten tog bussen sen var vi i tumba gick på 716 bussen som åker till bremora och vi skrattade as mkt när två hadde dansat i stolen då menar jag hånglat för det gjorde dom och pussar varandra och riro hon sa fjortis bäncken och vi och det var hon tjejen som sa det som satt framför oss det var i går och nu hörde dom säkert det sen så gick en tjej som vi känner som heter Victoria
jag sa till riro ducka men ducka hon ba varför? varför? gör det vara men varför? JO DET ÄR victoria! jaha sa hon och då gjorde vi det och skrattade igen sen skulle jag plinga för jag skulle av o jag glömde bort att jag skulle och det fanns ingen pling sak där vi satt uppe i taket så jag var tvungen att sträcka över mig till andra sidan och då gck jag av men, det gick inte så bra för jag ramlade på en stol och jag skrattade men sen gick jag av för han hade inte stannat odäntligt... sen var jag hemma och sen åkte riro vidare sen gick hon av sen gick hon en bit sen var hon hemma

Inga kommentarer: