lördag 23 april 2011

Andra dagen på sång och danslägret

Hej i dag så gjorde vi inte så mycket. Eller nej!
Vi gjorde jätte mycket med roliga saker
Vi tränade på våra danser och låtar som vi ska uppträda i morgon, jag tog ju så klart någon av dannys låtar men dom som jag ville ha var två låtar in the club och in yours eyes
Men jag fick bara välja en Det tyckte jag var tråkigt men sånt händer,
Det var svårt att välja någon av dom låtarna men jag tog in yours eyes






Sen i dag åkte vi till en skola eller ja till en skola men.Det är i en jumpahall som vi ska ha våran föreställning
eller vad man nu ska kalla det.det Ska bli as kul att spela upp våra sång o dans nummer men senare i dag så åt vi glass eller ja vi köpte och sen åt vi det vi var ute i det kalla vädret hehe nej men det varma soliga 16. Grader och i morgon är det sista Dagen :( tycker det är synd men nu ska jag sova puss puss

Inga kommentarer: