onsdag 20 april 2011

I'm back!!!!!!!!!!!!!!!

hellu helllu jag är ju tillbaka  igen från blogg pausen.
hade ju inget att blogga om, förut men nu har jag det  i dag
så åkte  jag ner till tumba kl   halv 11  typ eller nåt sånt  tog  tåget  till  t centralen väntade där typ en halvtimme på min kompis. som skulle komma jag gick runt och runt och runt fram och tillbka men till slut så kom hon hennes tåg, var försenad! så därför fick jag vänta  länge.
men det gjorde ju inte så mycket! fina människor brukar komma försent eller vad man nu säger igen aja

sen  träffades vi och kramade om varandra och sen gick vi  till pressbyrån för hon skulle köpa en remsa.
och här kommer det

 några bilder





sen så var  i en dans studio eller vad man nu ska säga/kalla det och hon dansar streetdance  dära men hennes lektion började inte ens förrän kl 5  och då fick ja följa med och det verkar  jätte kul så jag skulle gärna vilja börja där aja sen efter det  så vi gik runt  dära ett tag och gick ut o skrattade och gick in igen sen efter det så gick vi till mcdonalds för vi var hungriga alla glodde på mig som om jag var en kändis typ och  alla glodde på henne med som om hon var en kändis oxå  jag ska blogga mer i morgon heeej dååå och


grattis världens bästa Erik Segerstedt  på 28 årsdagen  <3
en gammal bild :)

Inga kommentarer: