tisdag 24 mars 2015

Jobb jobb

Hej Idag har man varit på jobbet. Men innan så var alla vi på möte typ   Och det gick  sjukt bra. På mötet  vi hade det i Centrumkyrkan eller var den heter i Tumba.  Det var lite hur vi jobbar och sånt. Hur det funkar sen när det var slut så gick vi till jobbet det vita huset och tog en morgonfika innan vi skulle jobba. Det var väldigt mysigt sen började vi jobba  sen så åt jag lunch  lite längre fram, orkar inte berätta hela historisk haha. Men  jag åt iallafall mat sen efter det så  gick jag ner lämnade min matlåda.  I omklädningsrummet för där har jag min väska sen gick jag en liten promenad sen kom jag tillbaka och då handlade jag lite i deltagarbutiken där alla saker kostar 1 kr så jag köpte 19 Coca cola glas sen några saker till typ tre tror jag  men aja nu ska jag sova för att jag ska orka  gå upp imorgon plus så har jag väldigt ont i huvudet har haft det typ hela dagen idag.

Inga kommentarer: