lördag 21 mars 2015

Jobbade idag

Hej idag har man jobbat, jag började kl 10  när vi öppnade  på jobbet och vi fick stressa väldigt mycket för det kom flera kunder hela tiden det var  kaos typ men ändå var det roligt och idag så hjälpte jag min arbetskamrat ( Åsa) att plocka fram gåvor som vi får på lagret och det var sjukt kul. Men jobbigt också  eftersom det plingade till hela tiden på dörren när vi ska hämta gåvorna som vi får och vi fick springa fram och tillbaka hela tiden, och när jag skulle öppna dörren så kom det fram en som jag känner som har varit min lärare när jag gick i kassmyraskolan och deg var typ 4-5  hon sa nämen hej jobbar du här
Jag ja :)  vart så förvånad och glad 
Hon  hur länge har du varit här då och hur mår du?
Jag sen förra året typ september eller oktober och jag mår bra hur mår du frågade jag
Hon okej är det kul då?   Att jobba här det är bara bra med mig
Jag det är väldigt kul att jobba här okej va bra att det är bra 

Sen lämnade hon av sina gåvor till oss och då sa jag hejdå ha en trevlig lördag/dag detsamma sa hon

Sen åt jag mat sen jobbade jag igen.
Sen efter det slutade man och jag skulle ha fotat hur det såg ut innan vi fick alla gåvor det var en som  hade med sig nästan hela hans bibliotek hemma hos sig med sig haha
 Men aja  nu ska jag visa er en bild   På en dag har vi fått så här mycket när vi kom till jobbet imorse så fanns det inget men sen herregud ni ser ju själva. Men puss och kram på er


Inga kommentarer: