tisdag 7 juli 2015

Jobb+allsång på Skansen


Hej idag jobbade jag sen efter jobbet åkte jag hem, och fixade mig till allsång på Skansen. Sen åkte jag iväg in till stan  sen var jag framme, såg många artister där. Som Magnus isa  danny M.m sen  var det eftersändning så sjöng alla igen när allt var slut. Sen var det singnering och då träffade jag Magnus och när han skulle skriva till mig så fick jag ta bild med honom så jag kommer hamna på hans blogg :) tyvärr så hann jag inte träffa danny men han ville gärna träffa sina fans, men han hade bråttom iväg det tyckte jag var synd men träffade hans dansare, vi gjorde sällskap hem typ :) fast dom skulle någonstans, men jag skulle hem så vi gjorde sällskap en bit och nu sitter jag på pendeln hem och imorgon är det en ny dag, och jobb igen. Men jag har haft en bra dag och ny kommer det bilder sen en video men på youtube 
Några av dannys dansare <3 fler bilder finns på instagram 

Inga kommentarer: