fredag 10 juli 2015

Jobb+Södertälje+ molly sandén 2015-07-09






Hej på er idag, var man på jobbet!. 
Jobbade väldigt hårt idag, sen slutade jag  sen åkte jag hem åkte en annan buss hem  istället för den jag brukar ta då träffade jag Louise pappa på bussen (Louise) är min kompis det var roligt att träffa honom, vi pratade om gamla minnen sen var jag hemma! Efter det åt jag lite snabbt. Sen fick jag skjuts av min pappa  till Södertälje sen var man  framme  det regnade sjukt mycket hela tiden sen slutade sen började igen fram och tillbaka men när det skulle börja så droppade det bara!  Hon sjöng grymt bra det var sjukt mycket folk vi trodde att det skulle bara vara vi eftersom det regnade men det var fullt  i hela parken och sen grät jag och jag har aldrigt gråtit förut, eller ja jag har  gjort det men inte  på gig har bara gråtit för andra saker. Så det var första gången jag grät på riktigt filmade lite det kommer upp på youtube sen :) imorgon men nu kommer det några. Bilder 
Jag och mollys dansare 😊


Inga kommentarer: