onsdag 26 augusti 2009

hej alla jag har varit på cirkus cikör med klassen i går

hej alla i går åkte jag med min klass eller ja vi var sju stycken i min klass för det många har slutat i min klass så det är bara sju så därför tog vi med våra kompisar som går i samma skola och dom går längst nere för alla vi skulle kolla på cirkus cikör inne i stan dansens hus i
Stockholm så vi vart hämtad med en buss uteför skolan inne på en parkering men vi han äta mat och det men efter maten så stack vi i väg till stan hela vägen det var galet!! kul och se finns bild på mig och en kompis och filmer ska lägga upp dom det var den 25 augusti en ti 2009 glömmde en sak till alla var galna i mig alla drog i mig och säger här vill jag att du ska sitta här vill jag att du ska där jag går så följer alla efter mig men hallå är jag typ nån kändis eller men det är jag inte men en syster som gick på skolan hon har slutat louise som ni har sätt på film och bild hon var sådär men nu är det jag som tar över och cirkus cikören började
19:00
Dansens Hus
Stockholm

Inga kommentarer: