onsdag 19 augusti 2009

skolan

hej alla kära vänner i dag har jag varit i skolan känns,
kul att börja igen och så har vi varit på lida grillat korv
några badade det var jag, Micke min kille och jennies och sin kille Conny och sist men inte minst Sebbe mu vi badade det var jätte kul men dom andra var små fegisar skoja men dom ville inte bada sen åt vi korv och drack älskar mer dryck sen så gick vi hem till skolan det tar 1 minut eller nåt från lida till tumba som skolan är björkhagaskolan heter den vi var så trötta när vi kom till backa sen i morgorn så ska alla till skansen...... kuul vi ska typ inte leka men kanske några ska stå på scenen och sjunga bä bä vita lam skoja men vi ska sjunga om någon vill det på alsong på skansen och några ska vara publik!!! det ser jag fram i mot och äta matsäck oxå hej då hej hej då alla puss o kram alla läsare

3 kommentarer:

Josefin sa...

Sv: Kul! Jag längtar såå till 18 november!

Jannicadahlstrom.blogspot.com sa...

jag med

Camilla sa...

Hej. Jag såg att du skrivit på emdtour.blogg.se och jag brukar vara där och läsa ofta. Blir inte du också less på att kakan aldrig gör något i bloggen. Jag säger inte att hon är en hemsk människa men jag tycker det är dumt mot Tårtan som lägger ner så mycket jobb och Kakan ändå får lika mycket beröm. Kakan har inte ens ett jobb om jag förstått allt rätt men det har tårtan. Tårtan gör jobbet men Kakan får beröm