måndag 31 augusti 2009

hej i dag

hej!!! ska blogga lite men det blir inga bilder inga filmer är lite sur på tre tjejer i skolan och hon går i 8:an och hennes nya vänner går i 7:an dom är så duma i huvudet dom heter jennie det är hon som går i åttan anna madde går i sjuan jag och mina kompisar i nian nu ska ni få höra vad dom sa så här sa dom har ni ingen tve eller??? till oss carina sa neej förlåt snart kommer det glo inte då jävla fitta vad coola dom ska vara ¨då jag blir så sur det var (jag anett carina victoria riro)varför ska man säga till nior så dumt vi har jag anett carina o victoria inte riro hon gick i inte i den skolan då vi fyra gick i 6:an då gick dom andra 5 4 varför ska dom vara så coola mot dom äldre, amanda hon är snäll men dom andra tre nej dom är duma i huvudet

1 kommentar:

Anonym sa...

ja vet hur de kan kännas