måndag 27 september 2010

en hel helg med en kompis


hej.
jag vet att jag har inte bloggat på länge för jag har inte haft.
tid att blogga men nu ska jag blogga, jag har haft den bästa helgen jag har haft en kompis som sov över två nätter hemma hos mig och vi har haft jätte roligt tsm.
fösta natten skulle vi hämta flera saker för att hon skulle sova över en natt till så vi åkte hem till henne när vi hade hämtat saker så väntade vi på bussen as länge. så här såg det ut när vi väntade
och vi bloggade oxå










sen kom den bussen





sen gick vi av bussen gick hem till mig då var mammas kompis där petra och vi skulle äta





grillat. jag och riro träffade petra och crister hemma hos mig och då ville dom krama man säger hej på det sättet i min familj och då kramade dom oss riro ville hälsa för hon känner dom inte men dom ville kramas, och då sen gick vi in och var på datorn och mamma pappa och dom andra hade fest dom hade musik på datorn och på steron, och sen kollade jag o riro på stockholm arlanda när emd var med och vi la oss inte förän kl 5 på morgornen typ eller jo vi la oss men vi kunde inte riktigt sova men mot söndagen kommer vi träffa emd och vi var så glada o lite nervösa men vi fick åka bil dit eller egentligen skulle vi åka buss men det gick inte för min bror kristiran och hans tjej camila kom och hämtar oss och då skulle petra och crister följa med för dom skulle lämnas av och kristiran och camila kom inte för äns kl 3 jag och riro år frukost satt på datorn och när alla vi sex skulle till bilen "ajdå" bilen var visst för liten typ och vi fick trängas ihop oss och kristiran sen crister och riro och jag fick sitta bak men petra fick sitta fram, fusk säger vi då för hon kunde ha bilbälte medans vi fick sitta ihop och vi kunde inte ha bilbälte men det gick ju ändå bra sen var vi framme och gick vi av och sen när vi skulle gå in dit.





efter ett tag så kom petra och hon skrämde mig för det var när ola sjöng någon låt och då sen när hon skulle säga nått så var hon tvungen och skrika i mitt öra sen efter det så kommer camila och då skrämmer hon mig. och hon sa att vi är uppe där alla olika spel är sen kom emd och då var det kul













när dom skulle sjunga baby goodbye då så letade matte efter någon som sjöng med typ och då kollade han på våran sida där vi stog och jag kollade på han och vad händer jo då kollar han på mig och ger micken till mig jag dog och jag sjöng med, och efter det så skulle dom singnera efter dom hade sjungit 4/5 låtar så skulle dom singnera och när jag och riro kom fram till dom så sa matte hej hur är det för han kände igen mig då sa jag jo det är bra och det få sa jag juste matte jag och riro ska till minuten då hörde danny att jag sa det då sa han nej ni ska på sekunden :) med ett glatt leende och jag frågade om man fick ställa sig bakom dom men det fick man inte och ibnte stå brevid o ta kort det var synd och då gjorde jag en ledsen min och matte ba gjorde det oxå :) sen så pratade jag med erik och tyvärr så får ni ibnte veta vad jag sa för det är hemligt tyvärr men en sak jag frågade hur han mår och det och han sa att han mådde bra efter det så skulle vi upp då kommer kristiran smygande bakom mig och böö så skrämmde han mig och jag hoppade till och jag ba det där var inte roligt men det var faktiskt lite roligt och sen åkte vi hem till riro lämnade av henne och sen hem till mig . nu får ni ha det toppen bra kväll så syns vi i morgorn

Inga kommentarer: