onsdag 22 september 2010

tre bussar!

hej.
idag skulle vi ha dans men tyvärr så blev det inte dans.
För att på fredag så ska man ha marathon så vi sprang en runda
i dag istället för dans, det var faktiskt kul att göra det. Och
i dag vart det tacos till lunch det var jätte gott att äta.
Lite längre fram i dag så sprang vi 7 km men jag var för trött så jag skrev till min bror Janne 7 mil men hallå det går ju inte och då skrattade jag jätte mycket.

Sen när vi skulle åka hem jag o Riro till tumba det stog tre bussar vi trodde att det var våran buss men nej då sprang vi för att hinna och riro sa eller hon skrek hallå! vart ska du? och vi sprang till 727 eller vad den hette o då springer vi jätte mycket igen och vi springer och springer tills vi kommer dit och det var nästan att den skulle åka men som tur så var det lite mer folk dära. det var jätte skönt för att vi trodde att vi ska missa och i morgorn ska man till "bagamossen" och
våran klass kompis hon gick en skola nära bagamossen och vi har inte varit dära så
i morgorn så åker vi dit.
först har vi eng, musik sen äta mat sen åker vi och sen ska vi väll åka hem efter det
men nu ska jag dra ha det så bra så syns vi i morgorn.

Inga kommentarer: