måndag 6 september 2010

ganska sjuk & skola? passar inte så bra

hejsan i dag har jagvarit i skolan fast, Man inte ska vara.
det när man är förkyld och snuvig ont i halsen så säger mamma gå till skolan!
jag säger men tänk om jag inte kan gå? hon bara gör ett försökt och det har jag gjort i dag... i dag slutade vi kl 4 senaste dagen på måndagar aja
i morgorn börjar man 10 eller ja för es pogramet och jag går på est och sebbe och said kan inte riktigt utala hans namn men aja för hp pogramet har vi tillsammans och dom börjar halv nio eller nåt sånt men inte tio och sen slutar v kl 12 för att alla lärare ska ha nått möte eller nått sånt. så jag åker hem sen vet jag ej vad jag ska göra puss och kram så hörs vi i morgorn

2 kommentarer:

emma sa...

Tack din blogg är med fin :) hur är det kram

Jannicadahlstrom.blogspot.com sa...

tack <3 det är sådär :(