onsdag 6 oktober 2010

Hej.
Idag kl:9:00, gick jag och min klass ner till Dramasalen. Vi skulle
nämligen titta på en dansföreställning. Och de som dansade idag kom
ifrån kulturhuset. De dansade flera danser. Det började med att de kom
ut och gjorde en liten dans, som presentation. Och det var bra tycker
jag. Efter det, dansade de en annan dans som inte var en presentation
dans. Utan nån hiphop dans. Eller så var det popdans. Jag tycker att
hela dansföreställningen var jätte bra. Då fick jag samtidigt lära mig nya
dans steg. Och det var jätte roligt. Det är alltid roligt att få lära sig nåt nytt.
Och idag på eftermiddag hade jag dans. Vi tränade på balettstegen, och sen
fick vi träna på att gå i tackt till musiken. Och det var jätte roligt tyckte jag.
Ni får ha det så bra så länge. Så ses vi i morgon.

Inga kommentarer: