tisdag 5 oktober 2010

Vi. Var på minuten i går

hej i går så var det skolan och minuten vi slutade kl 4 jag och riro min kompis och en till skulle till minuten men henne fick man vänta på ganska länge hon skickade sms jag hej vet du vart S.t botvid gymnasiet ligger? skrev jag till henne och jag går där sa jag aa säger hon och sen kunde hon inte ringa för hon hade inge pengar, på sin mobil och bla bla jag och riro fick vänta ganska länge för pappa skulle köra oss dit till minuten och vi väntade då ringer pappa och säger jag är här jag sa okej men vi måste vänta på alexia och vi väntade och väntade och jag skrev skynda dig och då körde hennes pappa dit till hallunda centrum där fick jag och riro vänta sen kom hon och jag och riro sa äntligen för man skulle vara där kl 5 kl 6 började att spela in så vi gick in där. sen kom vi fram och vi fick stå i kön för dom där publikansvariga killarna och tjejerna skulle visa var vi ska sitta sen så fick jag säga mitt namn för det var jag som beställde biljetterna öch sen fick vi gå in och sätta oss efter det så tränade dom in allt vad dom skulle göra eller kan man säga träna aja sen kom allvaret
då börjar dom at spela in då kom någon kille som heter eller ja han kallas för lekis och han var faktiskt duktig och äntligen så förlorade han alla sina liv typ så då kommer emd in kl var typ 9 då eller nått jag kollade inte på klockan och vi satt faktiskt as bra där dom skulle springa in och emd var bäst jag hejade as mycket på dom sen vart matte lite sur på sig själv att han inte klarade och råkade sparka sönder ett glas typ ett vattenglas eller nått sånt som man dricker ur hahah det såg så roligt ut men sen klarade han och alla tre var as duktiga sen lite över 10 så slutade allt alla gick ut där i från sen väntade vi på min pappa för att köra oss hem men vad händer jo erik segerstedt försöker komma ut men den dörren var låst så han fick gå en annan dörr och då såg jag han och kramade han och frågade om han kunde ta kort men tyvärr hade han bråttom för han skulle hämta matte o danny på andra sidan så jag kramade erik en sista gång för sen kom pappa då sa jag hejdå och vinkade sen var det slut och jag kom hem vid 11 tiden och var as trött jag riro hade inte äns ätit mat eller nått sen kl 12 i skolan mat och det var faktiskt länge då och jag fick inte äta när jag kom hem eller nått sånt och nästa dag på morgorn som är i dag jag var as hungrig och sen hade jag inte gjort så mycke i skolan och i morgorn blir det rektorn på oss fast vi inte ens har gjort nått för någon har tyop ritat på våran vägg i vårat klassrum så skyller typ våran lärare nästan på oss och vi vet inte vem det är som har gjort det och i dag så råkade man nästan sova på mat och boende

Inga kommentarer: