lördag 29 oktober 2011

Dag två på sång o dans lägret

Hej i dag så Tränade vi på våra danser och låtar som vi ska visa för föräldrarna. I morgon och sen åkte vi donken och åt och vissa ville göra ansiktsmålning och jag gjorde det
här kommer Det en bild
Och sen åkte vi till ett ställe där massa riktiga artister och vi åkte as tidigt från Eskilstuna till Strängnäs till Stockholm och det va ett tema och det va melodifestival tema och dom sjöng alla låtar från detta melodifestivalen 2011. Dannys låt Eric saades låt och många fler och den som sjunger. Spring för livet hon kom till mig o jag fick sjunga den micken sen va det en kille o han sjöng hos mig en låt han satt bredvid mig och han tog mikrofonen till mig o jag fick sjunga i den också. Och han tog på min arm sen när jag sjöng klart han sa va duktig du är :). Och jag sa tack och sen fick vi alla deltagare stå på scenen med dom som uppträdde och vi sjöng med dom vi hade as kul vi drack saft och åt bullar. Puss o kram hej

Inga kommentarer: