söndag 23 oktober 2011

haninge

Hej i dag så åkte jag  och Olivia till haninge,
för att hon skulle upptädda där med dans och det va jätte kul o se när hon dansade,
 och nästa termin så ska jag börja och dansa med henne sen åkte vi till fridhemsplan,
och där gick vi runt sen efter vi hade gått till hennes danskola som låg där förut.
efter det så åt vi på donken och alla  kollade som vanligt på oss där och det låt på fridhemsplan.
sen så åkte vi till södermalm och på tåget så hände det massa med saker jag hållde på och ramla på en stackars kille, men det gjorde jag inte. som tur det! och vi hållde på och dö av garv hela tiden
men nu ska jag dra och fortsätt  och kommentara vad som ska hända

om jag ska göra  ett uppdrag eller om det blir nån frågestund tävling så kom igen kommentara snälla

Inga kommentarer: