onsdag 1 april 2015

1. April

Hej, redan första April  helt sjukt tycker man ju  och våren är äntligen här <3.

Har ni blivit lurade idag?  Inte jag men har lurat folk idag. Och imorgon är det torsdag  och då slutar jag tre på jobbet! Sen ska jag träffa en kompis  och vi ska handla lite asiatiskt godis och ska göra en video om det då, där vi provar en massa saker. Håller på  att sparar en video  med mig och min kompis och hennes kille är med i och vi spelade in i måndags och har redigerat  och jobbat sjukt hårt med att bli klar. Efter två dagar så blev den. Klar och när jag skulle spara den helt  så sa den efter det blev 100% en låt är skadad vill du radera den och då tryckte jag på nej! Och vad händer!!??
 Då vill den själv att jag ska ta bort den låten som är skadad  och det gjorde jag men då vart några låtar till borttagna och jag blev så himla förbannad! Här har man jobbat i två nätter/dagar för att bli klar med den och nu försöker jag spara den igen. Så jag hoppas att det fungerar nu. Sen ska jag publicera den på min youtubekanal. Men då är det typ tre  dagar men det går ju ändra så man kan välja dagen som var idag istället för imorgon

Men aja nu ska jag sova så hörs vi imorgon 
Men nu kommer dagens bilder och ja mitt hår står lite uppåt på första bilden!

Inga kommentarer: