torsdag 2 april 2015

Pest eller kolera

Här är videon som jag pratade om igår. Skönt att den är uppe nu :)  men 
Idag var det en seg dag, på jobbet. Det var sista dagen också eftersom nu är det typ påsklov om man nu kan säga så när man jobbar xD nej men hur som helst. Jag var sjukt trött  hela dagen idag och från ingenstans så började jag gråta bara sådär.  Har känt mig nere hela tiden den här veckan, har ingen aning varför jag har känt så.  Sen har man fortfarande ont i foten och knät plus så börjar man bli förkyld igen!  Och jag ska kolla upp varför min fot och knät håller  på och krånglar. 
Och när jag pratar om att jag grät för ingenting  så kan det vara ångest/oro för framtiden m.m!
Men mu könsdel skönt att man får vara ledig imorgon/lördag söndag och måndag sen början man jobba igen. Och då hoppas jag att allt är bättre  än vad den har varit nu. Men sen idag
Så har jag haft det roligt också  har skrattat med arbetskamraterna också  men glad påsk på er alla  så hörs vi imorgon 

Inga kommentarer: