torsdag 30 april 2015

Trevlig Valborg + två jobb


Hej idag har jag jobbat två gånger ena gången var på mitt jobb  den andra var på kvällen med jobbet  i hågelby  så samlade vi in pengar i en bössa för att vi på hela människan  hjälper folk som har problem typ hemma eller har alkoholproblem  eller något annat och det var sjukt kul fick skjuts av min bror och kl 18:00 så samlade vi in pengar  sen tände dom majbrasan kl 20:15  så jag har ju varit där, sjukt länge  med dom från jobbet men när jag kom dit så har dom råkat skriva fel namn  på schemat  dom hade skrivit Jessica istället för Jannica  så när jag kom dit så sa Mats hej Jessica va kul att du kom och jag sa hej men jag heter Jannica  så  det var lite kul tyckte jag när dom hade skrivit fel namn, sen köpte jag två lotter men vann inget. Men innan så träffade jag  många som jag känner  så det var kul :) och sen när allt var slut så fick jag skjuts ut av min arbetskamrat John tack snälla du att du skjutsade hem mig efter allt var slut. M en trevlig Valborg  på er alla och ta hand om varandra  nu kommer det lite bilder 

Inga kommentarer: