tisdag 10 november 2009

ahhhhhhhh jag har emds jul skiva

hej alla glada hur är det med er då??
själv är jag shit glad har fått jul skivan emd välkommen hem älskar den<333
ni är bäst och jag tycker att ni ska få guld på än gång i dag hmmm??? vad har jag gjort i dag jag carina victoria o riro och två killar som heter jonny o patrik vi var på samma praktik på gymnasium i hallunda.... det var as kul och vi hade hemkunskap och vi gjorde hmm nu ska vi se,
mosoacka sen har vi inte gjort så mycket sen åkte vi hem nu ska ni få höra en historia som kommer att bli i morgorn det som har hänt har hänt när vi skulle gå på bussen hahah XD så hade jag tappat bort mitt buss kort så jag fick säga till först carina sa jag carina kan du vara min syster jag har tappat mitt buss kort hon sa nej han kommer inte tro på det där och då sa hon till jonny kan inte du vara jannicas storebror så han vart det och sen hållde vi i hand och jonny visade sitt buss kort...sen gick vi in jag kunde inte hålla mig för skratt carina inte heller eller någon av riro eller jajaja inte nån då men han förstog inte han som körde bussen han log men jajaj sen så var vi i tumba staion sen så skrev jag sms till mamma att hon skulle ringa mig sen gjorde hon det och jag berätta sen fick pappa hämta mig sen fick han köpa en remsa sen så när jag kom hem så var jag så trött och vad händer sen jo då får jag syn på något roligt emds skiva på mitt bord i mitt rum jag ba jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jipppi han fick leta i fem butiker på ica sen så händer inget nu pusssss

Inga kommentarer: