tisdag 24 november 2009

jajaj jag springer upp ner o upp o inte sover

hejsan...min kära blogg jag är så trött o det men hur ska man sova? något tips??
och, vad har jag gjort i dag 1 inte så mycket 2 jag vet inte 3 gå o sova snart vet inte än men jajaj men jag ska fixa min blogg lite sen kanske sova men jannica!! du ska sova och säg inte kanske i morgorn jo vad händer då?? jag ska ha träslöjd det ämnet älskar jag vet inte varför sen nästa vecka ojojoj då händer det att jag ska på praktik är det lite läskigt?? nej men jag ska praktsera på fipen det är verksta ska bli shit kul men har ni hört det är ingen tjej som har varit där på bot vid gymnasium i hallunda det är deras första gång att ha en tjej i verksta och det är jannica dahlström dom andra praktik platserna jag har haft är tre alla dom tre har jag fått godkänd jag blir galen...tänk om jag får godkändt på fipen hur ska jag göra?? sen när jag går ut nian oj så himla svårt jag älskar snickeri o musik & dans men hur ska jag göra?? inte lätt sen efter dom två ceckorna så är det jul lov!!! tänk att tiden går för fort jajaj men nu ska jag blogga en till men inte med denna blogg inlägg puss på er alla <3

Inga kommentarer: