tisdag 17 november 2009

hejsan oj oj oj i morgorn smäller det

hej!! alla i morgorn ska jag och mina klass och dom andra klasserna vi ska åka till eriksdalsbadet inte till storvrets badet...men efter det vad händer då lite lite senare jo då ska jag berätta att jag mamma o pappa ska till globen o sen julskowen i morgorn wiiiiii då är emd där längtar shit mycket men nu ska jag snacka vad som har hänt i dag.
i dag har det väll inte hänt så mycket har haft jumpa det var kul men inte så jag gjorde illa mig i ena knät så här gick det till vi skulle göra en lek som heter killeboll så skulle dom kasta på mig eller på andra så ena katade så jag skulle försöka smitta och det gick men vad händer??? jooo ni vet sån där bänk en lång sitt bänk jag hoppade det var högt jag hoppa det var litet mellan rum väggarna var mot mig så jag kunde ju inte hoppa på väggarna men när jag hoppade så jkom ena knät på den där långa bänken jävligt hårt med ena knät i bänken sen så alla kolla upp på mig och sen sa katrin våran lärare som inte är idrotts lärare men hon som är lärare-hon sa upp igen och det gjorde jag sen så träffade bollen mig så jag fick gå ner i duchen så det var så det gick till snipp snapp så var bloggen slut

Inga kommentarer: