onsdag 7 april 2010

jag är död :OOOOOOOOOOOOOOOOOO

hej alla jag är helt död men ska försöka skriva på rätt sätt.
så här är det eller så behöver jag inte göra men, lungn nu Jannica!!!
detta är nina på emd sidan som tar hand om sidan har skrivit i nyheter
Hej kompisar,

Nu jäklar i min lilla låda!

Nu i helgen händer det grejer... 10-11 april, nu på lördag och söndag alltså. Audi firar lite och har därför bland annat bjudit in E.M.D. på detta kalas. Det bjuds på exklusiva uppträdanden av E.M.D. / Alcazar / Darin samt signeringar. Heaven on earth alltså!

Audi Center Smista
Smista Allé 46
E.M.D. lördag 12:00

Audi Danderyd
Ryttarvägen 2
E.M.D. söndag 15:00

Audi Hammarby
Hammarby Fabriksväg 45
E.M.D. lördag 16:00

Audi Järva Krog
Vallgatan 11
E.M.D. söndag 13:00

Audi Södertälje
Forskargatan 13
E.M.D. lördag 14:00

Hittade en annons om detta i min lokalblaska hemma... Detta är ingenting som vi på Sony Music har bokat in så jag kan tyvärr inte svara på några frågor om detta. Men enjoy, ladies och gentlemen...

Kram!

/ninath

när ni har läst klart där så läs mittt
är så glad jag ska till ett ställe det gör inget man ska vara glada ändå
men så här Audi Center Smista
Smista Allé 46
E.M.D. lördag 12:00 dit ska jag wohohohoh längtar kommer dö

Inga kommentarer: