måndag 26 april 2010

måndag ohhh blandat med roligt o tråkigt

hellu där :D
i dag har jag varit i skolan,
först hade vi matte men vi skulle egentligen ha svenska
men strunt i det nu.. sen så gick vi ner till syslöjden där var det ganska
tråkigt.

men det funkar och sen så efter det gick vi upp till klassrummet kollade på film scary movie den filmen är bra tycker jag... och sen åt vi mat efter maten fick vi ha rast...men vad kul då! och sista timmen hemkunskaaaaaaaaaaaap jag älskar hemkunskap. men om den där brittel ger oss recptet så kan vi göra men hon ska tjata o tjata så ska vi göra bla bla bla men som tur var.. att jag o carina var där bara det skulle vara, flera men dom kollade på film film nödar.

jag o carina hade så jävla kul vi hållde på massa med saker när hon gick där i från
kommer inte glömma den dagen haha <3 i bland måste man vara lite busig så tyvärr hihih

Inga kommentarer: