lördag 10 april 2010

wohohohohohho men nu är jag trött godnatt neeeeej! inte sova nu

hej alla där ute uppe nere trevlig dag haha nejdå,
men i dag har jag träffat tre underbara killar
o vilka är det? hmm nu ska vi leka hänga gubbe - - -
tre bokstäver är det jag svarar haha....ni vet vilka eller hur?
jag gjorde en pinsam sak, det vara många som stog i kön
men ska jag värkligen säga det i min egen blogg jaaa gör det
det var så här........det var många som stog i kön när jag kom till erik o han kramade mig och han kände igen mig!!!! och dom som stog bakom mig typ inte putta
på mig men nästan o då råkade jag ramla på erik sen på bordet och danny o mattias var helt förskräkta dom såg skrämda ut! mattias sa så här hoppsan med en skrämande röst
och erik hjälpte mig att komma upp men vi hamndade på bordet! inte på golvet
och gud jag skratta erik små skrattade matte o danny med o jag kunde inte hålla mig för skratt, när jag åkte hem,
och sen när jag var med erik då sa jag detta är till er alla tre jag hade gjort tre stycken armband i går natt....
o sen fick jag kram innan jag hann o snacka hahaha :) med erik
då! o
erik. hej sötis hur mår du?
jag. det är bra själv?
erik jo det är toppen
hoppas vi syns igen snart
jag ja det hoppas jag med
sen vidare
danny jag hann knappt snacka han ba heeeej! slängde ut sina armar om mig
o han sa hur är det?
jag. jag mår toppen!
och jag sa till danny om jag fick pussa han på kinden och han sa
ja det klart sen tog matte kort på oss
och sen som vanligt sa jag själv till han du då?
danny. jo det är bra
detta är till er alla tre jag visade kurvert
då sa jag hoppas det passar han sa o nu vart jag nyfiken med en nyfiken röst,
sen vidare till mattis
o där fick jag en kram av mattias
sen tog vi kort
o först erik ju.... erik tog min iphone
o då så kolla mattias på själva skärmen o han klickade
så vart det ett kort på mig o erik sen danny då tog matte bilden sen så vart
det en bild på mig matte då tog cissi mattes danspartner bild o typiskt så stack jag där i från sen jag var så ivrig o glad o jag visste inte vart jag skulle, ta i vägen så jag glömde ha ett kort med cissi o mig sen så var det slut bilderna får jag väl ta senare nejdå! ska ta dom nu



Inga kommentarer: