torsdag 8 april 2010

jag tänkte göra om lite på bakrundsbilden

hej ska jag göra om bakrundsbilden ja eller nej eller kanske?
jag menar ska ha samma bild men ska fixa mera på bilden med roomservice och emd där på men vad ska jag ha för bilder,mera? hoppas ni mår toppen själv är det hur bra som helst
drömde om emd i natt :O en underbar dröm.....men jag ska träffa emd på en lördag nu på lördag asså jag är helt facking glad och är helt död jag tjata o tjata o tjata till slut så får jag och fick jag tjatade på mamma men snälllla sen på pappa sen fick jag är så glad :)<333 äntligen jag för träffa dom igen undrar om dom känner igen mig :O hoppas det heheh :) ja vad ska man hitta på nu då" nej nu ska jag fixa lite på datorn hoppas ni får en bra torsdag´........och sköt er jätte bra
så får ni ingen smisk på rumpan XD nejdå skoja bara men ha det toppen
/jannica

Inga kommentarer: