torsdag 20 januari 2011

En kul skoldag +. God natt

Hej.Jag ska sova nu! Men ska bara säga några ord.
Eller nåt sånt, men så här är det. I dag åkte jag o min klass till östiska muset eller vad det hette! Jag o min kompis satt på tåget med klassen men vi satt för oss själva.
Hon o jag var så as flummiga för vi. Var trött också och hade roligt så vi skrattade för mycket. Sen så trodde hon. Och jag att vi skulle gå av i Slussen. För vi såg inte dom andra men do satt kvar då sa jag till min kompis dom sitter kvar.. Sen så åkte vi til t centralen gick av sen gick vi en bit sen så hittar vi inte buss 65:an som


åker till skeppholmen, Men sen så hittade vi och vänta sen
gick vi på bussen. Sen hade vi åkt två tre. Buss stationer

Då gick vi av sen gick vi in till östiska musiet och kollade på saker sen så hade vi kollat runt sen klockan k vart i 3. Så skulle vi åka hem så vi tog buss tillbaka till

t centralen och kl va 3 jag, manne det är. Våran aseatent i klassen aja o min kompis gick upp till tåget, tåget stog redan där sen gick vi på sen efter ett tag så skulle manne av sen så skrattade jag o min kompis igen vi var så trötta så att vi dog av garv men aja nu måste jag sova men ci syns i morgon puss/j

1 kommentar:

Anonym sa...

hej du är exakt som du var i björkhaga skola och du är lik flummig som vi var i klassen då i björkhaga och det är fett kul att vara flummig när man är trött o bara sitta o grava åt ingenting o ingen fattar vad man garvat åt o bara garva hahahahahahaahahahahah från annah på din msn :P